Temel amacı mühendis adaylarına, teknoloji odaklı Dijital Pazarlama Bağlantısı dünyasını tanıtmak ve teknolojiyle pazarlama irtibatını bir ortada kullanmayı öğretmek olan program 11-22 Eylül ortasında online olarak gerçekleşecek. Gençlerin meslek amaçlarına farklı bir bakış açısı getirerek bölümdeki yetenek muhtaçlığına dayanak olmayı amaçlayan program 2 hafta sürecek ve iştirak 50 bireyle hudutlu olacak.
Bu yıl BtcTurk’un ana sponsorluğunda gerçekleşecek program kapsamında öğrenciler dijital odaklı eğitimler alma imkânı bulacaklar. Evyap ve Unilever’ın Meslek Sponsoru olarak takviye verdiği eğitime Publicis Group Türkiye Dayanak Sponsoru olarak katkıda bulunuyor. Programın bu yılki tanıtım malzemeleri ise FCB Artgroup tarafından hazırlandı.
Bu yıl sarsıntıdan etkilenen öğrencilere özel kontenjanın ayrılacağı kampta UniChallengerlar, iki hafta boyunca dalın önde gelen isimleriyle buluşacaklar. Ayrıyeten her yıl olduğu üzere bu yıl da kamp bittikten sonra bu isimlerden mentorluk takviyesi alabilecekler.
“Önüm, Gerim, Sağım, Solum Dijital” mottosuyla yola çıkan ve üniversitelerin 3. ve 4. sınıflarında okuyan ve yeni mezun olmuş öğrencilerin katılabileceği programda; iştirakçiler, dijital dünyadaki meslek fırsatlarını öğrenecekler. İştirakçiler UniChallenge Tech mühletince, dijital dünyayı daha yakından tanırken başarılı şirketlerin hikayelerini ajans ve reklamverenlerden dinleme bahtı da bulacaklar. Birebir vakitte dünyada yaşanan gelişmelerin bölüme olan tesirlerini de yakından öğrenme fırsatı yakalayacaklar.
Katılımcıların, belirlenecek bir proje çalışması üzerinden hazırlayacağı sunumlar ortasından birinci 3’e giren gruplar IAB üyesi firmalarda 1 aylık staj hakkı elde edecek.
Programa Mühendislik kısımlarının yanı sıra İdare Bilişim Sistemleri, İstatistik üzere kısımlardan de yapılacak müracaatlara öncelik verilecek. Birinci dört yılında toplam 175 mezun veren UniChallenge Tech’in bu yılki müracaatları 3 Eylül’e kadar devam edecek.